HUN / ENG

A jó megjelenés a nyerő

Ha valaki törődik a külsejével, odafigyel önmagára, törekszik arra, hogy kiegyensúlyozott légkört teremtsen maga körül, az sokkal könnyebben talál párt.

Egy Egyesült Államokban végzett kutatás eredményei szerint egy laikusokból álló zsűri által „jó külsejűnek” osztályozott férfiak és nők munkaéveik során 230.000 dollárral, azaz körülbelül 56 millió forinttal keresnek többet életük során, mint a zsűri ítélete szerinti „átlagos külsejűek”.

Akik figyelnek önmagukra, könnyebben „el tudják adni” magukat, hamarabb találják meg társukat és könnyebben tudnak kapcsolatot kialakítani. Ez azzal is magyarázható, hogy az emberek gyakran olyan pozitív tulajdonságokkal ruházzák fel a szép nőket és a sármos férfiakat, melyekkel valójában nem is rendelkeznek.

A szépség tehát egy igen jól működő eszköz tud lenni a való életben, azonban ez nem elég a boldogsághoz. A legfontosabb, hogy mindenkiben meglegyen a testi-lelki-szellemi összhang, mert ez adja magát a kisugárzást.

Halász Krisztina, a magyar szépségápolási reform, az Animi Lélekkozmetika® megalkotója úgy gondolja, hogy mindenki számára egyaránt elérhető a szépség. Ha valaki ugyanis elégedett önmagával, és magát szépnek látja, fel tudja venni a versenyt azokkal, akiket a társadalom többi tagja is szépnek lát.

Ezt bizonyítják kutatásai és 20 éves tapasztalata is. Elmondása szerint a külső megjelenésünk gondolataink és érzéseink által alakítható, mivel sejtjeink szerkezetét, például az öregedésért felelős gének bekapcsolódását alapvetően befolyásolják a gondolataink és érzéseink által keltett, úgynevezett epigenetikai környezet.

Emellett nem csak, hogy érdemes a két kérdést egyként kezelni, hanem kifejezetten előnyös is. A Lélekkozmetika alapítója ugyanis felismerte, hogy a kozmetikus munkahelyzet tipikus pszichoanalitikus helyzet: a vendég a hátán fekszik (kitárulkozó póz), miközben a szakember mögötte ül vagy áll. E felismerés vált módszertanának egyik alapkövévé, mely alapján kidolgozta 20 év kísérletezés és több 1000 vendég tapasztalatai alapján az egy helyen, egy időben történő önfejlesztő és szépítő kezeléseket, melyet összefoglaló néven Animi Lélekkozmetikának nevezett el.

Az Animi szó szabad fordítású jelentése: „szíve mélyén”. A módszertanát, mely 2014-ben innovációs díjat nyert, Lélek(sz)építés című könyvében foglalja össze. Ennek kapcsán 2015. november 22-én (vasárnap) rendezik meg első konferenciájukat, ahol neves szakemberek, pszichológiai professzorok és természetgyógyászok előadásait hallgathatják meg az érdeklődők. 

Vissza a főoldalra
Vissza a hírekhez

Fotók

dmd group
Diamond Agency
4024 Debrecen, Nap utca 16.

+36-52-536-639
+36-20-933-9619

Írj nekünk!
hello@diamondagency.hu

Bemutatkozó anyagunk
letöltéshez kattintson ide!

Hívj, írj, hogy segíthessünk
+36 20 933 9619
légy a partnerünk!

2019 (c) Minden jog fenntartva. DMD - A kommunikáció élvonalában!
Adatvédelmi nyilatkozat